Třída V.C - 2007-12

Švp Benecko 09.06. - 15.06.2012

Náš deníček...

Sobota    09.06.12

Autobusem jsme dojeli bez nehody. Když jsme vyndali kufry čekalo nás rozdělení mezi mladší žáky. Dnes jsme si všichni zahráli přehazovanou a stavěli jsme domeček v lese. K obědu jsme si pochutnali na hrachové polévce a špagetách a k večeři jsme měli uzené maso s kaší. Po večeři jsme si psali deníček a hráli si hry. Dnes strávíme první noc v hotelu Diana.

Zapsala Klára Beringerová

foto z ubytování

Neděle    10.06.12

Dnes jsme vyšlápli na kopec, který je blízko našeho hotelu a jmenuje se   Žalý - 1019 m.n.m. Na vcholu kopce stojí stará kamenná rozhledna a ta byla postavena roku 1892, která měří 18 m. Z rozhledny byl nádherný výhled na tamní krajinu. Zastavili jsme se v obchůdku se suvenýry. Poté jsme se vrátili.

Zapsala Tereza Tůmová a také cestou fotila.

Pondělí    11.06.12

Dnes jsme jeli na celodenní výlet do sklárny a muzea v Harrachově, která slavila 300 let od otevření této sklárny. Viděli jsme pracující skláře, kteří vyráběli různé druhy skleniček. Skláři pracovali se sklem, které mělo teplotu 1350°C. Každý den ve čtyři hodiny odpoledne přijde tavič a roztaví sklo na 1450°C. V další místnosti  se brousilo sklo a bylo to velmi pěkné a zajímavé. Potom jsme měli chvíli na nakoupení suvenýrů. Chvilku potom jsme šli do muzea skla a sportu. V muzeu byly velmi zajímavé a krásné exponáty např.:38 litrová sklenice, skenice s dlouhou nožičkou a na nožičce měly tři uzle, každý uzel znamenal 100 let. Měli jsme namířeno k Mumlavským vodopádům, ale začalo hodně pršet, takto pani učitelky vzdaly a jeli jsme do hotelu.

Zapsala Kateřina Šťastná, ve sklárně fotila Klára Beringerová

Úterý       12.06.12

Dnes ráno jsme se žáky z Lobkovicova nám. hráli hru na Chudáčka neboli na nejlepšího. Poté jsme měli čtyři vyučovací hodiny. O přestávkách jsme hráli stolní fotbálek. Po obědě jsme měli polední klid. Odpoledne se druhá skupina vydala na rozhlednu Žalý a my první skupina jsme hráli přehazovanou. Potom jsme opékali buřty. Když jsme se najedli, šli jsme do lesa stavět domečky z větví. Potom začalo pršet a my jsme šli do hotelu.

Zapsal Filip Lambert a Roman Röhrl

Středa     13.06.12

Dnes jsme měli čtyři vyučovací hodiny. Po obědě jsme šli do Benecka si něco koupit a na zmrzlinu. Po cestě do Benecka připravovalo šest páťáků hru jménem stopovaná, která měla několik otázek, které řešila 2 C. a zbytek páťáků, ale samozřejmě, že hra měla i odměnu, která byla moc dobrá. Večer jsme dostali všichni plus bod, takže někteří měli i 11 bodů.

Zapsala Tereza Hralová

Čtvrtek    14.06.12

Dnes nás čekalo velké překvapení- jízda na koni. Když jsme se naučili a naobědvali- oběd byl jako vždy dobrý, tak jsme vyrazili.Cesta byla podobná, jako na kopec Žalý, ale pak jsme odbočili. Když jsme dorazili, tak nám paní učitelky zakoupily lístky k jízdě.

Jízda byla krásná. Koně byli čtyři, jmenovali se: Šárka, Ogár, Sisi a Honza. Jízdu si též užily i paní učitelky. Když jsme si všichni zajezdili, šli jsme zpátky do hotelu.Před večeří jsme si zabalili. Navečeřili jsme se a ukončili jsme si deníček.Po večerní přípravě nás čekalo vyhodnocení chování a úklidu. Poté jsme šli spát.

Zapsala Klára Beringerová a Tereza Tůmová

Pátek       15.06.12 - odjezd domů

| Autor: Věra Freyová | Vydáno dne 10. 06. 2012 | 1690 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek
KONTAKTY

NOVINKY
06.12.2017: Školní časopis XII/17
09.11.2017: Třídní schůzky

V úterý 14. listopadu 2017 se konají na Perunce třídní schůzky 0. - 5. r. od 17.00 h ve třídách a volba kandidáta do školské rady.

15.05.2017:
12.05.2017: Budoucí I.C a PT - 2017/18
Třídní schůzky budoucí I.C a PT se konají 14.06.2017 v 17.00 h v budově školy.