Počet zobrazených článků: 7 (z celkem 82 nalezených)

ŠvP Metuje 5.den

Konečně jsme se probudili do slunného rána. Vytáhli jsme kraťasy, trička s krátkým rukávem, krémy, brýle, kšiltovky a šlo se ven. Jaké bylo naše překvapení, když začalo neočekávaně pršet. Ale protože bylo teplo i déšť jsme si uměli užít.

Po obědě vypukla oslava narozenin.

Poté nám skřítci opět zanechali dopis a vyzvali nás k turnaji ve fotbale. Vyhráli modří. Týmy na fotkách představíme zítra, protože až dnes jsme dokončili týmová trika.

K večeru jsme vyrazili na dřevo a upekli buřty.

Když už jsme si mysleli, že den skončil a jde se spát, objevil se další dopis. Tentokrát nám skřítci připravili stezku odvahy. I když jsme se mnozí báli, statečně jsme stezku prošli a jsme na sebe pyšní.

Teď už dávno spíme a určitě se nám zdá hezký sen o našem posledním dni na škole v přírodě.

Dobrou noc.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 08. 06. 2013 | 567 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

ŠvP Metuje 4. den

Dneska se na nás konečně usmálo sluníčko, ale od začátku...

Po snídani jsme vyrazili na vlak a odjeli do Adršpachu. Tam jsme nakoupili hodnotné dary - těšte se. Náš plán, že projdeme z Adršpachu do teplické části skal nám zhatila neprůchodná rokle. Museli jsme tedy vymyslet náhradní. Prošli jsme celý okruh, svezli se na lodi po jezírku a zpátky jeli zase vláčkem.

Po večeři jsme už jen napsali deníčky a nabarvili trička.

Dobrou noc.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 07. 06. 2013 | 622 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

ŠvP Metuje 3.den

Ani dnešní ráno nepřineslo tolik očekávané sluníčko, takže jsme opět naběhli do učeben. Po svačině jsme se vydali na blízký Lysý vrch, kde byla krásná vyhlídka. Cestou jsme našli zprávu v láhvi. Tu jsme po obědě rozbili a zjistili, že lesním skřítkům povodeň odnesla domečky a potřebují naši pomoc. Postavili jsme jim tedy nové. Jako odměnu nám každému nechali na postýlce drahokam. Podle barev drahokamů jsme se rozdělili do družstev, vymysleli názvy skupin a vyrobili vlajky.

Zítra nás čeká celodenní výlet do Adršpašsko-teplických skal , tak držte palce, ať nám neprší.

Dobrou noc.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 06. 06. 2013 | 618 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

ŠvP Metuje 2.den

Probudili jsme se do chladného rána, takže naše první volba bylo učení. V deset byla svačina a po ní průzkum blízké kozí farmy, který se nakonec přeměnil v procházku po přilehlých pastvinách a školní aleji.

Po obědě a poledním klidu nás čekal dobrodružný výlet do okolí, z kterého nás déšť vyhnal zpátky do budovy. Využili jsme tedy místní telocvičny a procvičili skokanské umění na trampolíně.

Zítra snad v lepším počasí na viděnou.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 05. 06. 2013 | 1003 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

ŠvP Metuje 1.den

Milí rodiče,

cesta probíhala hladce. Viděli jsme čápy, ovce, srnky a zajíce. Po povodni tady není ani památky. Odpoledne jsme se vydali se na průzkum okolí a vyběhali jsme se na hřišti.

Dnešek byl vyčerpávající, takže už většina z nás spí.

Dobrou noc.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 04. 06. 2013 | 676 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

Škola v přírodě Adršpach 2013

Děti jsou po dobrém obědě, vybalují si své věci a brzy půjdou na průzkum okolí.

Žáci v pořádku dorazili do školy v přírodě a nyní čekají na ubytování.

Jízda autobusem do školy v přírodě probíhá bez problémů. Již byla první přestávka na   svačinu. Do objektu třídy dorazí asi kolem 12. hodiny.

| Autor: Věra Freyová | Vydáno dne 04. 06. 2013 | 782 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek
Škola v přírodě

Škola v přírodě se neruší. Podle informací cestovní kanceláře je místo pobytu bezpečné, cesta se uskuteční po objízdných trasách. Sraz 7,00, odjezd 7,20 platí. Aktuální informace můžete sledovat na stránkách CK2.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 03. 06. 2013 | 615 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

KONTAKTY

NOVINKY
06.12.2017: Školní časopis XII/17
09.11.2017: Třídní schůzky

V úterý 14. listopadu 2017 se konají na Perunce třídní schůzky 0. - 5. r. od 17.00 h ve třídách a volba kandidáta do školské rady.

15.05.2017:
12.05.2017: Budoucí I.C a PT - 2017/18
Třídní schůzky budoucí I.C a PT se konají 14.06.2017 v 17.00 h v budově školy.