Počet zobrazených článků: 15 (z celkem 82 nalezených)

Škola v přírodě Kořenov - čtvrtek

Omlouváme se, že jste fotografie a informace neměli hned ve čtvrtek, ale došlo k výpadku wifi.

Ve čtvrtek ráno jsme přeletěli do Asie, zdolali Mount Everest (nedaleká rozhledna Štěpánka )a  cestou zpět si nasbírali rýži na oběd.

Odpoledne nás čekal návrat do Evropy, ale neletěli jsme hned do České republiky, zastavili jsme se ještě v Řecku na olympiádě.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 07. 06. 2014 | 575 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

Škola v přírodě - návrat

Nastupujeme do autobusu. Předpokládaný příjezd ke škole ve 14:30.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 06. 06. 2014 | 554 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

Škola v přírodě Kořenov - středa

Po celodenním výletě jsme ráno zasedli do "lavic". Po obědě jsme přeletěli do Afriky, kde jsme stopovali zvířata na savaně.

Nejlepší část dne byla asi večeře :-)

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 04. 06. 2014 | 620 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

Škola v přírodě Kořenov - úterý

Dnes proběhla průmyslová špionáž ve dvou objektech. Malí agenti vyrazili do sklárny, velcí do Hornického muzea.

Zítra nás čeká přelet do dalšího kontinentu - nechte se překvapit.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 03. 06. 2014 | 615 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

Škola v přírodě Kořenov - pondělí

V pondělí jsme navštívili Rio de Janeiro, ze kterého naleznete ve fotogalerii pozdrav rodičům.

Odpoledne jsme přeletěli do Austrálie, kde si agenti vyzkoušeli postavit domorodá obydlí z přírodních materiálů.

Odpoledne museli absolvovat stezku odvahy, kterou si připravili páťáci. V noci došlo i na ně.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 03. 06. 2014 | 703 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

Škola v přírodě Kořenov - neděle

Ranní vzkaz byl nemilosrdný - nástup v 9.00, nafasování kšiltovky pro lepší maskování a odlet do Ameriky. Odbavení na letišti bylo otravně zdlouhavé. Proběhlo i testování znalosti jazyka. Upravili jsme si maskovací oděv a zahráli si baseball. Do Jižní Ameriky jsme si odskočili na mistrovství světa ve fotbalu.

Odpoledne bylo věnováno původním obyvatelům.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 01. 06. 2014 | 578 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

Škola v přírodě Kořenov - první pozdrav

Milí rodiče,

děkujeme, že jste vyslali děti do výcvikového střediska tajné služby. Dorazili jsme podle plánu moderním rychlovlakem (viz foto).

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 31. 05. 2014 | 547 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

Škola v přírodě Kořenov 2014

Informace pro rodiče:

Cesta do Kořenova byla dobrá, v pořádku jsme dorazili do Lesní chaty. Je sice zima, ale sluníčko svítí . Všichni zdravíme.

| Autor: Věra Freyová | Vydáno dne 31. 05. 2014 | 576 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

Vysoké nad Jizerou - pátek

Přišel pátek, poslední den pobytu, a s ním očekávané závody. Sněhu bylo tak málo, že se nedaly zapíchnout tyče a muselo se jet na kužely. U dětí měla tahle verze úspěch, u pořadatelů méně, protože se tratí občas prohnal nějaký polský závodník a musela se stavět znova.

Po obědě si mohly děti vybrat, jestli půjdou lyžovat,  jezdit na lopatách nebo stavět ze sněhu.

Večer jsme ještě dali opičí dráhu, vyhlášení výsledků závodu a celotýdenní soutěže družstev.

Fotky z tohoto dne se vám zobrazí rozkliknutím obrázku.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 24. 01. 2014 | 605 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

Vysoké nad Jizerou - středa, čtvrtek

Konečně nasněžilo. Sice stále jezdíme lyžovat na Kamenec, ale nevadí, užíváme si to.

Ve středu jsme ještě stihli karneval, v pátek nás čeká slalom. Pomalu se začínáme těšit domů.

Fotky ze středy a čtvrtka si můžete prohlédnout zde.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 23. 01. 2014 | 575 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

Vysoké nad Jizerou - pondělí, úterý

V pondělí už se ve Vysokém lyžovat nedalo. Jeli jsme tedy do Jilemnice do bazénu. Bohužel tento nápad jsme neměli jediní, takže byl bazén dost plný, ale děti si to i tak užily. Po koupání jsme si ještě zpříjemili čas před návratem v cukrárně.

V úterý nás místní skibus zavezl na nedaleký Kamenec. Sněhu bylo sice málo, ale lyžování výborné.

Po lyžování jsme navštívili divadelní představení Kašpárek doktorem.

Večer jsme oslavili Kájiny narozeniny a do hajan.

Fotky z pondělí a úterý si můžete prohlédnout zde.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 22. 01. 2014 | 584 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

Pozdrav ze zimní školy v přírodě 2014

Posíláme první pozdrav ze školy v přírodě. Všechny děti jsou zdravé a spokojené. Dneska jsme lyžovali, zítra se jedeme koupat do bazénu.

Fotky si můžete prohlédnout zde.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 19. 01. 2014 | 600 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

Záloha na letní ŠvP

Nezapomeňte, do zítra má být zaplacena záloha na letní ŠvP. Potvrzení o uskutečněné platbě dejte své třídní učitelce.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 17. 01. 2014 | 573 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

ŠvP Metuje 7. den

Ranní déšť už nám nevadí. Po snídani potřebujeme jen vyklidit pokoje, což se zdá jako nadlidský úkol, ale povedlo se. Ještě jsme našli poslední dopis od skřítků na rozloučenou. Čekání na autobus trávíme zapisováním 6. dne do deníčků a vyhlašováním bodování pokojů a chování.

Autobus přijíždí včas. Na "nalodění" přestává pršet.

Cestou koukáme na pohádku Třetí princ a vzpomínáme na celodenní výlet do skal.

Dálnice, benzínka, svačina a ahoj školo v přírodě.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 10. 06. 2013 | 636 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

ŠvP Metuje 6.den

Dopoledne jsme měli krásné počasí. Lvíčátka odešla do města na dětské hřiště, ostatní třídy si udělaly sportovní dopoledne na hřišti u penzionu.

Krátce po obědě jsme vyrazili na teplickou část skal. Předpověď byla nemilosrdná, ale my doufali, že déšť nás nezastihne. Kromě dalších drahokamů od skřítků nás překvapily i zbytky sněhu. Počasí nezklamalo a dohěli jsme domu za deště.

Po večeři jsme dostali posilňovací zmrzlinu a "hurá" na balení.

Po zabalení byla rozlučková diskotéka a teď už se všichni těšíme domu.

Dobrou noc.

| Autor: Dana Taussigová | Vydáno dne 09. 06. 2013 | 594 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

KONTAKTY

NOVINKY
06.12.2017: Školní časopis XII/17
09.11.2017: Třídní schůzky

V úterý 14. listopadu 2017 se konají na Perunce třídní schůzky 0. - 5. r. od 17.00 h ve třídách a volba kandidáta do školské rady.

15.05.2017:
12.05.2017: Budoucí I.C a PT - 2017/18
Třídní schůzky budoucí I.C a PT se konají 14.06.2017 v 17.00 h v budově školy.